»Omogočenih je bilo več komunikacijskih kanalov za uporabnike, ki so prejeli tudi nasvete administratorjev, kako dostopati do strani in kako se izogniti odkritju in poznejšim kazenskim obtožbam.«
»Če vas kontaktirajo prek WhatsAppa, Vibra ali drugega programa za hipno sporočanje, sporočilo ignorirajte. Ne pozabite, da ste do vračila sredstev upravičeni le, če rezervacijo in plačilo opravite prek uradne platforme. Če vas skušajo prepričati, da plačate kako drugače, ne nakazujte denarja, obrnite se na pomoč uporabnikov platforme in jih prosite za nasvet.«
»Ta nova platforma bo velika zadeva. Vsi si je želijo in prinesla bo na milijone in milijone – na desetine milijonov uporabnikov tej platformi.«
»Čeprav akt o digitalnih storitvah ne zahteva preverjanja uporabnikov, jasno prepoveduje spletnim platformam, da lažno trdijo, da so bili uporabniki preverjeni, če takšno preverjanje ni bilo opravljeno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju